Ovo je Jelly – ergonomski iskorak u prostoru življenja

Jedan od predstavnika novih nada za hrvatsku industriju namještaja svakako je Jelly, mladi brend koji stoji iza ergonomski oblikovanog namještaja.

Hrvatska industrija namještaja godinama je bilježila sve slabije rezultate, a svjedočili smo gašenju mnogih domaćih brendova i proizvođača koji se jednostavno nisu mogli nositi s posljedicama gospodarske krize, konkuretnijim cijenama inozemnih proizvođača i drugim faktorima koji su doveli do otužnih rezultata ove grane hrvatskog gospodarstva. Ipak, kako je kriza često idealno vrijeme za ispoljavanje najkreativnijih rješenja i ideja, u posljednje vrijeme svjedočimo nastanku novih  i originalnih snaga kada je u pitanju proizvodnja namještaja, detalja za dom i slično. Jedan od predstavnika ove generacije svakako je Jelly, mladi brend koji stoji iza ergonomski oblikovanog namještaja, a sve o njemu ispričao nam je začetnik ideje, Davor Kovačić.

1. Kako je došlo do ideje za Jelly ?

Davor: Projekt je utemeljen na ideji stvaranja premium proizvoda na tržištu namještaja. Želja nam je bila napraviti jedinstveni proizvod u Hrvatskoj. Jednostavno smo htjeli raditi nešto što nitko ne radi i stvoriti si posla ali i razvijati nove stvari i nove proizvode. Mislim da smo s Jellyjem dobili zanimljiv proizvod, uzbudljivih linija i izuzetne udobnosti. Dobili smo liniju proizvoda koju možemo razvijati i za druge tipove namještaja pa upravo radimo na novim proizvodima, odnosno prototipovima.

2. Tko je kreator ideje?

Davor: Kreator i pokretač ideje sam ja. Za suradnju sam pozvao svoje prijatelje, tada studenta drvne tehnologije Dragu Jelonjića i Filipa Čulu kao project managera da zajedno projektiramo Jelly. Suradnja kroz razgovore i usmjeravanja s prof. Jambreković i prof. Ivica Grbac kao voditelj Zavoda za ispitivanje namještaja pri Šumarskom Fakultetu Zagreb gdje smo atestirali proizvod, dobili potvrdu naših zamisli, odnosno realnu sliku što činiti u tom trenutku. Finalnu obradu presvlačenja eko kožom odradio je Matus Design.

3. Stolica ima dva karakteristična luka ili nagib – zašto ste odabrali baš takav dizajn?

Davor: Kut i nagib naslonjača Jelly stolice su ergonomski oblikovani, stolica je antropometrijski prilagođena dimenzijama tijela. Između krivulje sjedenja i kuteva karakterističnih za pravilno projektiranje stolice postoji međuzavisnost koja se očituje prije svega u postojanju kuteva udobnosti ali i dinamike ljudskog tijela. Jelly sigurno donosi novu udobnost ali i vizualno je izvrstan dodatak prostoru. Ovo sigurno nije samo jedna od stolica, ovo je ergonomski iskorak u prostoru življenja.

4. Koji je način prodaje? Kada ste stvarali ovaj komad namještaja, kome ste ga namijenili i za kakve prostore?

Davor: Trenutno smo prodaju omogućili putem naše web stranice i drugih online platformi , ali i dalje tražimo kanale prodaje i suradnje. Želimo razvijati postojeći proizvod i ponuditi više detalja na budućim modelima. Cilj nam je ući u salone namještaja, hotele, wellness&Spa centre, ali vjerujemo da je Jelly pogodna za svaki prostor i u njemu je vizualno dojmljiva. Namjera nam je širiti ponudu i razvijati se u nišama koje prepoznajemo kao potencijal. Želimo ići prema proizvodnji namještaja baziranoj na liniji koju smo dobili s Jelly. Vjerujemo da možemo uspjeti s novim idejama koje pripremamo u suradnji s dragim ljudima koji su nam dali šansu, poput Ariša iz Petrinje i drugih proizvođača koji su nam spremni pomoći u razvoju. Držimo da se uspjeh krije u detaljima i iskreno vjerujemo je Jelly izvrstan proizvod.

5. Kakvi su vam trenutno planovi za budućnost?

Kao novi proizvod prijavili smo se na StartUp inkubator platforme gdje želimo privući investitore. Došli smo u fazu gdje ideja prelazi u fazu svoje validacije i sada to sve što smo radili mora pokazati vrijednost. Fokus će na svakako i dalje biti na vrhunskom proizvodu, a sve je ostalo “kolateralno”. Svi preduvjeti za vrhunski proizvod moraju biti stvoreni. Kao novi projekt smo u potrazi za partnerima u svim segmentima, razvoju novog modela Jellyja, ali i drugih linija. Prije svega smo u potrazi za organiziranom linijom proizvodnje i distribucije proizvoda. Svakako želimo naći partnera koji može dati novu vrijednost projektu. Nove vrijednosti su ono što želimo zapravo stvarati.

Komentari